YAVRUCUK Bİ DE ÜNLEM !

Salı, Mayıs 1 10 Yorum
Hayatım boyunca, sadece üniversitenin ilk yılında adamakıllı bir Sanat Dersi almışlığım vardır, lisedeki haftalık faaliyetleri ve teorik sanat bilgisini saymazsak. Üniversiteye kadar da hep bi dolu renkli kalem koleksiyonum vardı. Yazıyı ve kalemi oldum olası ayrıcalıklı, özel bulurdum. Sonra ne yaptım o kalemleri hatırlayamıyorum...  Ebruyu lisedeyen yapmışlığım vardı ve sırf pek bi heveslendiğim için, hat dersi almamış olsam da, kamışlarım ve mürekkebim de bi kenarda dururdu. Neyi, nasıl kullanacağımı öğrenmek üniversitenin ilk senesi aldığımız bir yıllık Güzel Sanatlar dersine kısmetmiş. Ama onda da ben bütün harfleri geçemeden zaten yıl bitmişti. Mastera başladığım sene, vakit ayırabilirim iyi düşüncesiyle kanun kursuna kaydolmuştum, ama kayıt gününün dışında kursun sokağına dahi adım atamamıştım. Amerika'ya gelirken,
çok boş zamanım olur artık, yaparım bi şeyler niyetiyle, kamışlarımı da çeyizimin arasında sıkıştırmıştım. Gel zaman- git zaman, arada elime alıp oyalanmanın dışında pek bir şey yapamadım. Geçen yıl, kızımın adaşı olan çok sevdiğim, çok kıymetli Ablam'ın teşvikiyle, kaligrafiye Bismillah dedik. Ardından ebru ve kat'ı geldi. Hatta kat'ı'nın sadece tanımını biliyordum. Hiç birinde profesyonel değilim. Hatta yapılanlara adiyattan olduğu için sanat diyorum... Bi de kızım sorduğunda, 'sanat yapıyorum annecim' demek kolay geldiği için...
Şimdi düşününce, otuz yıldır yapamadığım, zaman ayıramadığım şeylerle sanki bir yıllık bir kaçamak yapmışm, Mevlam bizi Alaska'da buluşturmuş. Kanun mu?! Heee, onunla buluşmamız hangi bahara bilmem ama herhalde onunla bir araya gelidkten sonra bir daha kış olmaz bana...  
Lafı çok uzattım, kusurumuz affola... Beni teşvikiyle, yüreklendirmesiyle, yol göstermesi ve tavsiyeleri ile kendi halime bırakmayan, ömür boyunca müteşekkir kalacağım M.Ablam'ın yine tavsiyesiyle, sanat niyetiyle oyalandığım şeyleri - ki eser demek çok komik olur- post ettiğim bir blog açtım. İleride lazım olursa cv'ye de koyabilirim... Yavru bloğum oldu daha bu bloğa alışamadan... http://soandsoart.blogspot.com/
Alışamadan diyorum da, aşmışım kendmi epeyce... Kardeşimin dışında, yazdıklarımı okumaya tahammül edebilen bi dolu takip eden arkadaşları görmek, daha doğrusu bu tabloyu idrak etmek, hem heyecan, hem endişe verdi bana, sonunda kocaman ünlemler olan. Ki, ben özele, mahremiyete son derece düşkünken, burada böyle rahatça yazabiliyor olmak kötü bir şey değildir umarım kendi adıma. Ve olur da kazara satırlara gözü takılan olursa, umarım, onlar için de kötü bir şey değildir burada karalananlarla meşgul olmak. Ve 'Teşekkürler' okuduğunuz, sesime ses verdiğiniz için... Ve 'Kusuruma bakmayın', sizi bu çelik-çomakla meşgul ettiğim için...
İyi, güzel şeylere ortak ve vesile olabilmek duasıyla... 
Diyen ne güzel demiş, nokta niyetine ...



10 Yorum:

  • Ahu Türkyaşar dedi ki...

    İyi ki yazıyorsun sen.. Ben de çok mutluyum seni okuduğum için :)

  • Demlikalem dedi ki...

    :) Tesekkur ederim Ahucum. Utandim simdi:) Mutlulugun daim olsun.

  • deeptone dedi ki...

    heeeey hoşgeldin bloguma.
    :)
    bugün ödül törenim var bloguma.
    :)
    veeee sen de ödüllüsün şu anda.
    tanışmamızın anısına.
    :)
    yazıya bakabilirsiiin.
    :)
    görüşürüüüz.
    :)

  • Demlikalem dedi ki...

    Hosbulduk, tam da odulunun uzerine geldik galiba :) Tebrikler...

  • deeptone dedi ki...

    ama sana da verdim şimdi işte.
    yazıda var ismin.
    :)

  • Demlikalem dedi ki...

    Hee, tamam. Simdi anladim olayi :) Peki, tesekkurler. Ilk firsatta cevaplayacagim ins. :)

  • gecekiyafeti.com dedi ki...

    Bloğunu yeni keşfettim takipteyim:)
    ben de seni bloğuma davet etmek isterim

    www.gecekiyafeti.com

  • ~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

    Demli kalem, bende senin gibi güzel olan her el sanatına maymun iştahlı bi ona bi buna saldırdım durdum..
    Bir dönem ebruyla haşır neşir oldum uzun süre yaptım..
    Hat sanatına gelince hiç kendi malzemelerini kullanmadım ama kara kalem ve dolgu karalama yöntemiyle güzel desenler çıkardım ortaya..
    Bende ney kursuna yazılmayı ve gitar da çalmayı çok düşündüm ama bakalım bana ne zaman kısmet :)

  • Demlikalem dedi ki...

    Teşekkürler Fashion Queen. Ne kadar şanslısın, kıyafet dikebildiğin için. Ben çok imreniyorum böylelerine. Dikiş makinem var ama 3 yıldır etiketi üzerinde, hevesim içimde... Sana kolay gelsin :)

  • Demlikalem dedi ki...

    Maşallah, açıkçası tadına bakmadan neyin ne kadar lezzetli olduğu anlaşılmaz diyor, Allah neye imkan verdiyse kendimi bi ölçüp biçmek taraftarıyım. Eğer imkanın varsa ,ki ben kaçırmış olduğum o imkanları mumla arıyorum, bugün kısmetmiş deyip bi tadına bak derim naçizane :)
    Sevgiler..

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...