GÖZE DÜŞENLERDEN

Perşembe, Mayıs 17 0 Yorum

Alaska'ya adım attığımızdan beri hayvanat bahçesini merak ediyor, taşındıktı, yerleştikti, hele giderizdi, soğuktu, karanlıktı vesair derken, bugün gitmek nasib oldu, iki adımlık yermiş hem de... Houston'daki hayvanat bahçesinden sonra burayı pek beğenmedik. Gezimiz bittiğinde ben dikkat ederek "pis kokuyor" cümlesini kullanmamaya çalışıp, pek düzenli ve özenli değildi, pek hoş kokmuyordu" desem de Meral'in değerlendirmesine göre; "biz buradan pek hoşlanmadık, çok pis kokuyor, burası çok pis diiii miii, hop balığını (fok balığı) beğendik, ama neden zürafa görmedik." oldu. Zoo'nun haritasını elinden bırakmayıp, yol gösterdi bize küçükhanım. Harun'un pek keyfi yoktu, çünkü uyku saati civarıydı. Neyse lafı pek uzattım. Neticede
kısa süren hayvanat bahçesi gezimizden sonra sahil boyu gidelim bakalım, ne var ne yok dedik. Var olanlardan gözümüze düşenlerin hepsini değil ama gözümüzden düşenlerin bazılarını bu yazıya not ettik. Unutmadan bu sabah da 4,7 şiddetinde deprem oldu. Allah muhafaza etsin duanız recasıyla...






Ben bu hanımların nesesine bayıldım :)

 










Hayvanat bahçesi bu kadardı...
Sonra yollar...












  







0 Yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...