Birbirinin Aynı Günler Birbirine Benziyor mu...

Cuma, Haziran 1 8 Yorum
Biz turlamaya devam ediyoruz fırsat buldukça. Fotoğraflar aynı gelebilir ama değil. Her yer yeşil, gök mavi, zaman zaman bulutlu, rüzgarlı, güneşli... Farklı bir şey olmayan ama aslında farklı olan, "birbirinin aynı günler, birbirine benziyor mu" şarkısını dilime dolayan bir günün hatrına gözümüzden ve dilimizden düşenler...  Ben de bu aralar İlhan İrem'e takıldım kaldım :)









Birbirinin ayni günler birbirine benziyor mu
Sorular türlü çeşitli ,yanıtları yine öyle
Ola ki günün birinde gemiler döner geriye
Yolcular aynı yolcular ve biz aynı sahilde



Ola ki günün birinde gemiler döner geriye
Kimi için yolculuklar ve kalan kim geride
Benimkisi hayal işte ümit katarım her işe
Yüzümde yapay bir neşe ardında bin bir bilmece





Sorular türlü çeşitli ,yanıtları yine öyle ...
Anılar türlü çeşitli yarınlar da yine öyle

Başı dumanlı zaman zaman bu aralar buraların...

Kızımın, her yerde olmalarına rağmen her gördüğünde ilk defa görüyormuşçasına bize gösterdiği sarı çiçekler...
Keşke onun gibi hayret edebilsem her gün, aynı olduğunu sandığım her şeye. O kadar farkedebilsem her şeyi... Hayrete düşürmeyen ne var ki oysa...
Hoşgeldin Haziran ...

8 Yorum:

  • DiziManyaQ dedi ki...

    Ne kadar güzel ve huzur veren fotoğraflar. O sarı çiçeklere benim kızımda bitiyor:)

  • a.c dedi ki...

    böyle manzaraların gerçek olması beni hayretler içinde bırakıyor...

  • Demlikalem dedi ki...

    Bi de ismini bilsem su ciceklerin :) Yağmurda, rüzgarda kapanıyorlar da galiba...

  • Demlikalem dedi ki...

    "Her dem taze doğarız, bizden kim usanası"(Yunus Emre)der gibiler, gerçekler, haklısınız hayretle baktırıp hayran bırakan manzaralar...

  • deeptone dedi ki...

    şahane fotolar bunlar.
    ne huzurlu ve sahiden de yeşil mavi yerler.
    :)

  • Demlikalem dedi ki...

    Yer-gok sahane, fotolar bahane :) Selamlar...

  • nnbaLo dedi ki...

    uçsuz bucaksız fotoğraflar bunlar, alabildiğine...
    mutluluk, tazelik genlerimizde var ama biz zamanla mutsuzluğu öğreniyormuşuz. 6 aylık bir bebek dolu dolu kahkaha atabilirken bizler kös kös oturuyoruz. son cümlene özellikle katılıyorum :)

  • Demlikalem dedi ki...

    Sevgili nnbaLo, ah bi de azicik da olsa senin gibi fotograf cekmenin inceliklerini bilebilsem. Ben de sana katiliyorum :), ne yazik ki oyleyiz...

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...