Demlikalem

Çarşamba, Haziran 27 9 Yorum











9 Yorum:

  • nnbaLo dedi ki...

    yok bitmiyordur di mi? alaska kısmı bitiyor bence...

  • deeptone dedi ki...

    şiir de foto da güzel.
    :)

    anlamadım bitmek ne demek.
    noldu ki.

  • Dönence dedi ki...

    aurora takbindeydiniz.. şu günlerde aurora yaşanıyormuş.. umarım bu sefer yakalamışsınızdır auroraları :)

  • Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

    bitmek kelimesi sadece şiirdeki duygulardır umarım, sizi okumak hoşuma gidiyor...

  • Adsız dedi ki...

    Merhaba
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen izle kısmını tıkladım.İzlemekteyim:))
    Seni de benimkine beklerim.
    komirra.blogspot.com

  • Unknown dedi ki...

    Umarım bitmemiştir..
    Sevgiler canım..

  • Unknown dedi ki...

    NE HOŞ BİR DEMLİK ALEMİYMİŞSİNİZ TANIŞMAYA GELDİM EFENDİM...SEVGİLERİMLE

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...