YER, GÖK VE ARASINDAKİLER

Cuma, Haziran 15 11 Yorum
Ben daha ne diyeyim ki...
















































Kuslarin sarkilari ve esen ruzgarin sesi vardi




Suyu cekilmis bir alan-simdilik

Balik avlayanar













Kuslar... Ne mutlu size..

Moose Hanım ve yavruları bize veda ederken :)

Biz de sizi özleyeceğiz... 







Nice kayalar, taşlar... İçinden akan kaynaklar...



Gece- 23:21






Bu manzaraları zihnime kazıyıp, söylettiklerini dilime dolayıp öyle gitmek istiyorum. 
Alaska... ...

11 Yorum:

  • mm dedi ki...

    Son fotoğrafları özellikle çok sevdim.:)

  • Dönence dedi ki...

    gez dünyayı gör alaskayı :)
    Ağzım açık fotoğrafları izledim.. Dağlar yollar bulutlar.... ne kadarda muhteşem böyle.. Yaşadığınız yerin kıymetinibilin..

  • fattosh dedi ki...

    Tek kelime ile buyulendim .. O tepesi karli daglar kayalardan akan sular hele o sevimli aile off hepsi harikaydi .. İmrendim size sukretmeyi bilene bir suru neden gordum burda..paylastigin icin tesekkur ediyorum hayirli kandiller ..

  • Deli Anne dedi ki...

    ahhhh yandım bittim ben bu fotoğraflara.. Ah Alaska sevdam, vah alaska sevdam... sen gitmeyi arzuluyorsun oradan biliyorum ama ben hasretlik çekiyorum oraya.. belki de içinde omadığımdandır kim bilir:)

  • nnbaLo dedi ki...

    ne kadar güzel; uçsuz bucaksız; herşey yatay düzlemde, birbirine paralel...vakit bitti mi yoksa ?

  • Demlikalem dedi ki...

    Ne guzel soylediniz :) Kiymetini bilemeden yollara dusuyoruz biz, kalanlara ve yolu Alaska'dan gecenlere selam olsun.

  • Demlikalem dedi ki...

    Tesekkurler Fattosh, biz birak balik misali, suyun disina cikinca kiymetini anlayacagiz gibime geliyor ya hayirlisi bakalim...

  • Demlikalem dedi ki...

    Kiymetli Deli Annecim, benim buralari sevmedigimden degil gitmeyi arzulamam ki cogunlukla ne arzu ettigimi de bilmez bir haldeyim. Zaten kara-beyaz uzun kisini gecirdik, simdi ise tam mevsimi kose baslarini mesken tutan, gelene gecene selam eden cicekleri koklamanin, serin sulari seyrederek, dalganin musikisinde oltaya ya da suzgece kismetimizin takilmasinin verdigi heyecani yasamanin, yavrulariyla gezen moose'lara rastlamanin, trene binip 3-4 saat fotograflardaki karelerin bilmem kac kati harikalari temasa ederek sallana sallana tingir mingir mest olmanin, kendi dogalligindaki ayiciklari uzaktan da olsa seyredip, olur da sehirde arabinin onunden gecerse heyecanla ve nefesi tutarak ana sahit olmanin, cesaret edip de kuslardan cok ucan kucuk ucaklara binip ada ksabalara varip bi cafede bi seyler icerken her yudumda bir hatirayi bir manzarayi yad etmenin, gemiye bi bilet alip, civar daglarin, kendilerine dunyanin burasinda yer verilmis kara parcacaciklarinin hikayesini dinlerken bi yandan da gozunu okyanusa dikmis bi yunusun selamini almak da nasip olur mu diye merakla beklemenin, parklarda uful uful cocuklar civildasirken sonsuz maviligin altinda onlara yyiyecek bi seyler hazirlamanin, kah coskuyla anlasilir anlasilmaz, kah nazikce anlattiklarini tebessumle dinleyip de cevaplarini beklemeden, lokmalarini cignemeden yine yesillikgin bagrina kendini atan yumurcaklari seyretmenin, bahcede veya balkonda sanki sabah gunesi ve seherin serinligindeymis gibi misafirlerine, dostlarina aksam yemegi ikram etmenin, gece yarisina dogru onlari ugurladiktan sonra gunesin batisini seyrederken yorgunluk kahvesi yudumlamanin. Kisin eksik olmayan karga seslerine mukabil, gun coktan aydnlandi diye otusen kuslarin sesine kulak kabartmanin... Bunlardan gitmek arzulanir mi daha tadimlik nasib olmus da henuz doymamisken. Ama yol gorundu bi kere... Sen icinde olsaydin eminim cok daha guzel yasardin, icinde oldugun yeri ve zamani guzel yasadigin gibi... Eminim, Allah'in izniyle. Insallah sevdan vuslata erer, ama sonrasinda hasretin diner mi cosar mi bilemem :) Saglicakla, selametle...

  • Demlikalem dedi ki...

    Sebgili nnbaLocum, `her sey yatay duzlemde` yi ben `her sey hayat duzleminde` diye okumusum. Her sey senin icin varedildim diye mirildaniyor hakikaten. Temmuz'un 1'inde yolcuyuz nasipse. Bi daha ya kismet...

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...