"Yeni Başlayanlar İçin Arap Baharı" Yazısı

Pazar, Şubat 12 2 Yorum

Yazının başlığı bana hitap ediyordu.
Diz boyu karların atında kalmış, dünyanın kuzey ucuna yakın bir şehirde, minicik çocuklarıyla evinde kendi halinde yaşayan bir kadın için faydalı bir yazı oldu benim için.
Her günün haberlerini  indirip ilk fırsatta seyreden, hatta önceki haftanın haberlerini bile arşivinde tutup mutlaka seyreden bir eşe rağmen ki internetten gazete kumaya , haberleri seyretmeyi reddediyorum kendimce gerekçelerle...
Haftada bir gelen Zaman Weekly'ye ne oluyor dünyada diye kısaca göz atmam yeterli oluyor benim için uzun zamandır. Bu yazıyı okuyunca zihnimde toparlandı sanki bölük pörçük kareler. Resmin tamamlanması için yazarın diğer yazısını bekliyor, bir yandan da konuyla ilgili bir kaç yazı daha okumaya karar veriyorum...
Arap Baharı'nın çiçeklerini verip meyveye durması duasıyla...


2 Yorum:

  • Penelope dedi ki...

    Arap ülkesinde yaşadıgım için burda daha fazla hissediyoruz bu acı olayları..el-cezire televizyonu anbean veriyor yaşananları..Hergün onlarca kişi ölüyor..Hala neden bu iktidar hırsı anlamış degilim..Ama insanın içinden atabildigi en son günahmış "kibir"..Allah ıslah etsin koltuk sevdalılarını..Ahiret inancımız olmasa insanı isyana tesvik ediyor,ama "senden büyük Allah var" diyoruz, bir nebze hafifletmek için içimizdeki yangını..

  • Demlikalem dedi ki...

    Amin demekten başka bir de dua etmek elden gelen bir noktada. Allah'a emanet olsunlar, siz de emanet olun Penelope.
    Sevgiler...

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...