BORING

Pazar, Şubat 12 0 Yorum

Bugün çok bunaldım, darlandım. Bi yere çıkalım dedim, çıkmadık.
Dün de, yarın çıkarız diye çıkmamıştık evden. Çocukları alıp biraz dolaşayım desem kar-buz her yer.
Çekiniyorum, kayarım, çarparım birine, bana çarparlar, çocuklar arabada felan...
Arabasız tek başıma çocuklarla çıkıp biraz yürüyüş yapsam ona da tırsıyorum.
Malum moose'lerle burun buruna gelme ihtimalimiz var.

Önceleri pek ihtimal vermiyordum sağda solda göreceğimize hayvancıkları ama evimizin önünde atıştırma yaptıklarına şahit olunca bir de arka odanın blind'ını kaldırdığımda moose'nin boynuzlarıyla aramda pencere mesafesi kaldıktan sonra tırsmaya başladım.
Çocukların odası çok dağınık, bütün oyuncaklar ve oyuncak niyetine yürütülmüş ev eşyaları birbirine girmiş.
Bu kadar dağınıklıkta oynayasım gelmiyor. Toplamaya, düzenlemeye başlasam onu da bıcırıklar oyun sanıyor, etrafa saçıyorlar her şeyi benden kaçırıp.
Meleğim kurabiye istedi, yaptık, yani hazırdı buzlukta fırına attık sadece. Hamarat bi hatun olsam önceden atmıştım buzluğa derdim de tarifini  şuracığa yazıverir bi de resmini iiştiriverirdim de yok, hazır yani paketinde...
Zaten bugün yemek de yapmadım ...
Kitap okusam daha yeni bir kitaba başlamadım, başlayasım yok bugün.
Günah çıkarıyor gibi bir moda girdim, hemen toparlayayım. 
Pazar günlerini pek sevmem zaten...
Siteleri gezip çocuklarla birlikte yapmak için aktiviteler bulmalı, bikaç malzeme siparıişi vermem lazım.
Sepetimi doldurup da ödemeye gelince "aa bu ürünü adresinize gönderemiyoruz, aaa bu ürünün kargo ücreti ilaveten ürünün 2 katı fiyatı kadar" durumlarına da gıcık oluyorum.
Alaska'da yaşıyoruz diye canımız yok mu kardeşim! İlla çok zengin olup boşuna para harcamamız mı lazım ki!
Hayır burada kalacağımız belli olsa ona göre ayarlarız kendimizi, bütçemizi, isteklerimizi... Neyse, hayırlısı işte...
Aklınızda bulunsun, Alaska, Hawai ve Porto Rico'ya shipping'lerde genelde dipnot bilgileri oluyor. Ya yollamıyorlar buralara bi şey, ya da kargo ücretinin canına okuyorlar. Bu da biline...
Bi de yarın ne yemek yapsam...
Bi de bir hamak alsam sallansam başımızın beyaz tacı Alaska'ya nazır...
Şikayet sanılmasın bunlar, sadece dil çıkarıp "bööööö'" dediğim durumlar...
Vesselam...


0 Yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...