AYLA KUŞUMUZ

Cumartesi, Nisan 7 5 Yorum

Bu ebru-kaligrafi çalışması da, oğlumun ve kızımın buradaki nadir arkadaşlarından olan biricik Ayla için. İşin  ehli olanlar belki facia diye tanımlarlar ama el emeğidir neticede azıcık merhamet...
Ebruları, ebru gibi olmaması sebebiyle matting'e dönüştürerek, yazının da uzaktan bakılınca ne kadar amatörce olduğunun çakılmamasına güvenerek girdik bi yola, sonumuz hayrola....
Hee bu arada,  isim yazarken sağda solda yazılmış kaligrafi örneklerini inceliyorum, taklit ederek yazmaya çalışıyorum. Bazen de hoşuma giderse birinden bir harfi, diğer bir çalışmadan başka bir harfi alıyor o şekilde ismi oluşturuyorum. Yani daha yolun başında olduğumdan kendi kendime oturup da ustalar gibi bir isim yazamam maalesef. Yukarıdaki müsvette de bu gayretin neticesi. Ben bu kuşu pek beğendim ama orjinaline pek benzemedi o ayrı. Hee diyordum ki, işte ben bir isim yazarken hep yazılmış örneklere bakıyorum ya bunları da olur da yazdığım isimleri benim gibi arayan olursa, onlara fikir vermesi açısından burada payaşıyorum. Yoksa öyle pek becerikli hatunum da bakanların gözü-gönlü açılsın da sevaba girelim mülahazasından fersah fersah uzağım, bu da bililne... Bu vesileyle öyle mahir arkadaşlara nasıl imreniyorum nasıl, itiraf edile... En Güzel'e güzelliklerle gitmek ümidiyle...

5 Yorum:

  • PeNeLoPe dedi ki...

    Her şey iyi hoş da,Ali Osi bu sanatından ne zaman nasiplenecek, meraktayım :)

  • Demlikalem dedi ki...

    Onu ustalik donemine sakliyorum, merak etme :)

  • elife dedi ki...

    Ebru ve kaligrafi calismasi yaptigini bilmiyordum. Ustasi degilim ama ben ce cok hos gozukuyor. Insanin boyle hobileri olmasi cokk guzel. Ellerine saglik...

  • Demlikalem dedi ki...

    Tesekkur ederim Elifecim, kendi capimda oyalaniyorum iste. Senin de ellerine saglik. Dokturuyosun sen de masallah on parmaginda on marifet :) Sevgiler canim...

  • Metin Atalar dedi ki...

    Merhaba, çalışman çok güzel olmuş. Bende kaligrafi ile amatör olarak uğraşıyorum. Bakmak istersen : www.gizemlicizgiler.blogspot.com

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...