Susadım

Çarşamba, Aralık 3 2 Yorum

Hah! Enteresan! 
Yazacaktım şimdi. Önce dinleyecek bi şeyler açayım dedim. Uçtu, gitti aklımdan..

Bugün çok konuşmak istedim. Kimse cevap vermedi Skype'den. Telefonla aradım birilerini, yine yanıt yok. Çocuklar okuldaydı. Eşimi aramayı da ben istemedim. Böyle zamanlarımda o yanlış numara hasılı kelam. Öyle kalakaldım kimseyle konuşamadan ki dedim anladım şimdi, tamam! Sana kapılar, yollar, telefonlar hep açık Rabbim. Sensin Velî. ~`Allah, iman edenlerin velisidir, onları karanlıklardan aydınlığa çıkarır.`~   Niye önce Seni aramamışım ki... Hamdolsun ki düşündürdün. Ya Sen de aklıma gelmeseydin... Susadım... "Susadım su isterim/ Bana bi çeşme gösterin" diyen misali...
Ves'selam...

2 Yorum:

  • Deli Anne dedi ki...

    Eşimi aramayı da ben istemedim. Böyle zamanlarımda o yanlış numara hasılı kelam. :) aynı misal..

    ve aynı sonuc.. daim olsun

  • Adsız dedi ki...

    Esimi degistirdim

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...