SUSAYIM DEDİM AMA...

Perşembe, Eylül 11 0 Yorum



Aynı bayrağı selamlayan, 
Aynı Kitab'ı öpüp başına koyan...
Ben ve sen... 
Hani bastığın toprak var ya o toprak... 
Son durak...

Aynı yolları adımlıyor, aynı tarihi yazıyoruz.
Sen ve ben.. Evet, biz! Bir'likte yaşıyoruz...
Çocuklarımızın tarihini biz yazıyoruz.
Şahit olarak Allah yeter! Biliyoruz.

Bi is kokusu var havada..
Meydanlar günlük güneşlik görünüyor gerçi.
Şu ileride bi beriki safı hazırlanmış, 
Acımasızca bi itiş- kakış az ötede, ötekinin içine içine... 
Sanki alelacele  içi doldurulmaya çalışılıyor.
Birileri birilerini seçiyor; toz, dumana karışıyor. 
Bir'ler bölünüyor,  
Kurşunlar yok meydanlarda, dedim ya, silahları dolduran da... 
Ama daha fena...
Sağanak sağanak kin var, yüreklere pompalanıyor.
Tanklar yok meydanlarda, dedim ya günlük güneşlik... 
Akıllara su-i zan bombardımanı var.
Nasıl desem, bi duyarsızlık türküsü çalınıyor.
Dinleyen sanki mest oluyor, vicdanı susuyor. 
Aklı, fikri kızgın bi boğa gibi toslayacak yer arıyor, onlar öyle dönüp dolaşıyor.
Bi yandan da ötekinin safına bir bir birileri konuluyor.
Birlik olmayınca olmaz dirlik de, unutuluyor.
Aklıma Kerbela geliyor, 
Yaşım gönlüme süzülüyor..
Dilimde aminler...
Susayım dedim ama,
Suya sabuna dokunmadan abdest olmuyor
Abdest olmayınca namaza da durulmuyor...

Ves'selam.




0 Yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...