UÇ UÇ ZAMAN

Pazar, Mayıs 11 0 Yorum

Okulların kapanmasına üç hafta kaldı burada. Türkiye'ye gidene kadar, bizim yumurcaklara aktiviteler bulmak aşkıyla ne var ne yok başladım didiklemeye siteleri. Maşallah ne kadar üretken insanlar var. Ne mutlu zamanının çocuklarına! Aktiviteleri gördükçe ben hevesleniyorum, bunu da yapalım, şuna da bi bakalım... derken
zamanın nasıl da hızlı geçtiğini hatırlıyorum bi anda. Bazı oyunlar, bizimkiler için hafif kaçar diyorum, hah bu kolaymış deyip eliyorum. Aynı şey alışverişe gidince de oluyor. Artık ufaklıkların kıyafetleri, abilerin-ablaların reyonlarında. Bazen içim burkulsa da zamanın uçup gitmesine, büyüyorlar çok şükür, e büyüdüler çok şükür...
Haruncuk ablasının da sabırlı desteğıyle artık L harfini söyleyebiliyor ama R için daha zamanımız var. Adı hala Haaavun. Onun deyişiyle "may denis Haaavun" ve anlamı da "parlayan örümcek adam". Diğer bi tabirle "sipaabımen." İngilizceyi de ufak ufak, biraz atarak, biraz uydurarak öğrenmeye başladı. Apayrı bi dünyası var Harun'un. Apayrı, deli-dolu, içten, gözlerinden ne tür bi haylazlık peşinde olduğu anlaşılan cinsten....
Meral de başka bi alem. Adını sordunuz, cevap verdi diyelim. Bitmedi bi dakika; sonra harf harf söyleyip ardından da adının anlamını söylüyor. Her şeyin bi cevabı var ona göre ve aynı zamanda da her şey bi soru küçük hanım için. Net cevapları olmalı soruların. Çoğunlukla cevabını aldıktan sonra şirinenin gözleri açılıp, kaşları yukarı kalkınca mesele anlaşılmış demektir. Hah bi de bazen "bugün çok süslü püslü olamam lazım"larımız var. Harun'da da "bu, bunun takımı değil, bunu giymem" durumları yaşıyoruz.Velhasıl, büyüyorlar. Çok şükür... Bazen zamanın öylece geçmesi içimi burksa da büyüyorlar çok şükür...
Hah şey diyordum, çocuklara aktiviteler, etkinlikler derken " inciminci.com" da çok "cici" etkinlikler var. Çocuklarla vaktin çoğunu bahçede, hoplayıp zıplayarak ya da masa başında bi şeylerle uğraşarak geçirdiğimizden pek keyif alıyoruz öğrendiklerimizden. Geçen gün uçak yapmayı seçtik biz. Cidden de epey güzel uçtu biri ki ben kağıttan şapka yapmayı bile beceremeyen biriyim. Çocuklar uçak ya da gemi yapalım diye her kağıt getirdiklerinde doğru babalarına yolladığımdan bu uçak tecrübesi bana kendimi iyi hissettirdi. Uçağı uçurduk, ardından da heycanla kolkola bi sürü gülücükler göndedik şükür zarfıyla...
Mutlu anılar olsun her anınız dileğiyle ... Ve'sselam...



  

0 Yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...