Bir Lahzadır Ömür ...

Cuma, Mart 25 0 Yorum

28 yılın ardından işte ben, tam karşımda duruyorum.
Yüzümdeki çizgiler, gözlerimin altındaki halkalar, aldığım kilolar, saçımdaki beyazlar ... Epi topu deri, kemik ve kan... Bir de can...


28 yılı taşıyorum sırtımda. Hayal meyal hatırlayabildiklerim, daha dün gibi zihnimde canlı duran hatıralar, hatırlayamadıklarım... Anılarım, andıklarım, anamadıklarım... Hepsi omzumda sanıyorum...
28 yılın nihayetinde yüzümde çizgiler, hayallerimin ucu, bucağı, bir yığın anılar... Tam karşımda duruyorum.
28 yılın nihayetinde, değişen değişiklikler, değişmeyenler... Gözlerimde hüzün, dudağımda hafif bir tebessüm tam karşımda duruyorum. Epi topu deri, kemik ve kan... Bir de can...
28 yıl,  birbirini kovalayan aylar, ardı ardına yorulmadan gelen geçen haftalar, günler, saatler, dakikalar, anlar ...
28 sene ki acısıyla, tatlısıyla yaşadığım her lahzayla, yaşayamadıklarımla tam karşımda duruyorum...
28 sene ki, gözümün önüne gelip baloncuk gibi pat pat patlayan hatıralarla, hatırlananlarla tam karşımda duruyorum.
28 sene ki anılarında olduklarımı saymıyorum bile.
Tam karşımdaki taraftan bakıyorum, benimle geldim, benimle gideceğim biliyorum.
Sevabımla, günahımla, hatamla, hayrımla, canımla, kanımla, nefsimle, kalbimle, her ne isem onunla, karşımda duruyorum. Geç bile kaldım, dilimde hamd ile, kalben teşekkürle secdeye duruyorum... 


Bunca sene solukladım verilen her anı
Anladım tadımlıkmış dünya taamı
Anarım acısıyla, tatlısıyla yaşananları
Sayamıyorum geçen zamanı, dakikaları.

Tanıdık bir nağme kulaklarımda çınlayan
Çok uzaklardan, bir o kadar da yakından
Senelerin ardında durmadan yankılanan
Bir sela sukunetinde geçiyor zaman.

Geçen yılları hamd ile düşünüyorum
Safiyane çiçeklerimi ihtimamla kokluyorum
Can parçalarımı her güne doğduğumda topluyorum
Bir lahzaymış ömür hayret ediyorum
Kalbi bir teşekkürle secdeye duruyorum.
                                                                

0 Yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...