Houston, Texas ve Ruzgar

Cuma, Aralık 9 0 Yorum
Bir ruzgar gibi geldi gecti bir haftalik yolculugumuz. Cocuklarla birlikte bir haftalik tatil nasil olabilir sorusunun yanitlarini tecrubeyle ogrenmis oldum. Artik kuzucuklarimla beraber yolculuga cikabilirim sonucuna vardim. Cok sukur onlar da buyuduler...
Bazen keske bu kadar cabuk buyumeseler diyorum, ama cogunlukla da isime geliyor hani... Koskoca bir haftada sadece hayvanat bahcesini - fotograf makinesini arabada unuttugumuzdan telefonla bir kac poz cekip tembellikten onlari bilgisayara atamadigimizdan sebep siz sitesine bakiniz en iyisi-  ve Space Center'i gezebildik. Hayvanat bahcesinde Kasif Dora ile 4D film izlemek nasil oluyormus, tecrube ettik. Anlatilmaz, yasanir cinsinden, superdi bu arada. Space Center'da hayal kirikligi yasadim desem yalan olmaz. Ben uzaya gidip gelmis kadar olurum saniyordum, ama yine de guzeldi.

 



Astronotlarin talimat yaptigi yerin modeliymis ama Meral hıc sevmedi, Harun zor ayrildi.. 

Meral kesinlikle takmak istemedi basligi,
 Haruncuk pek sevdi.




Astronot olmak da kolay degilmis hani... Artistik duruyor gerci, e kim bedava ekmegini kazanıyor ki, ha yerde ha gokte... Tamam sustum...





Meshur akvaryumun onunden arabayla gecip-cocuklar uyuyakaldigi icin arabada- adettendir deyu fotograf cektik. Turk Kultur Merkezi'nin her kosesine hayran kaldik. Turk restoranlarinı bir bir test ettik, birinden kibarca kovulduk -Harun ve Meral ve anne ucgeninin arasında kalan bir aksam yemeginin anisina- birinde de bardak kirdik. Birinde de kredi kartimizi unuttugumuzu ucaga binmeden saatler once farkettik.

Akvaryum, artık bi dahakine insallah

Otelde buzdolabindan ziyade microwave bize lazim oluyormus, tecrube ettik. Otelimizi sevdik. Houston'i sevdik. Havalar oldukca ruzgarli arada yagmurlu ve soguk olsa da havasini da sevdik. Hatta Alaska olmazsa belki burası olur yeni yerimiz diye hayal kurduk. Cok sukur guzel bir hafta ile Houston'i hatirimiza yaziverdik.

Turk Kultur Merkezi'nin parki

Alaska'ya kış geldiğinden beri gökyüzünün ve güneşin bu halini öyle özlemişim ki.
Alaska'dayken gök basık, üzerimize düşecek gibi hissediyorum kar yağdığından beri. Tabi günlerin kısalmasının da etkisiyle...
Houston iyi geldi bana. Havası, rüzgarı, güneşi....
Simdi sırada Newyork, Boston, Connecticut var... Hadi Bismillah...





0 Yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...