Düzensiz Bir Yazı

Perşembe, Nisan 4 4 Yorum
Bugün klavyenin başına geçmemin sebebi düzensizlik. Zamanı yakalayayım diye çırpınırken, aniden bir düzensizliğe uyanmak... Tik tak vakit koşarken bir önceki anın peşinden, öylece kalakalmak halini yaşıyorum. Bu sebepten yazmam. Zihnimdeki bütün cümleler bölük pörçük. Özne, yüklemden geçtim, kelimeler havada uçuşuyor. Bahar havasından desem bu uyuşukluk, çıks!, kıpır kıpır börtü böcek, her taraf çiçek çiçek. Böyle vakitlerde instagram misaliyim.
Bir kare, altında bir kelime ya da harfsiz bir kaç ifade. Hani yağmuru pek severiz, romantik bir havaya bürünür her yanımız; ya da yağmur mu! peeeh! tüüh! 'lük geçer günümüz. Kelimeler yağıyor sağanak sağanak baharıma. 'Tamam pek güzel de, benim şemsiyem nerede' hali birazcık da lazım olan belki. Bir cümle kurmaya çalışmadan, ilmik ilmik bir sıraya koymadan, dolaylı- dolaysız kaygısında çırpınmadan, olduğu gibi, geldiği gibi, hece hece kelimeler yakalamak da keyifli. Hadi çevirin şemsiyeleri tersine, bırakın kendi haline. Yağsın yağabildiğince de açılsın gökkuşağına yer şu bahar gününde.. Bakalım nasibinizdekiler ne ...
Ben başladım bile...
Mantık, saçma, duygu, kuzucuk, oğulcuk, saksı, toprak, kalem, çekmece, ütü, hediyelik, life, gözlük, spor, çay, zaman, neden, niçin, happiness, şükür, idare, cik cik, care, sabır, boş, yağmur, güneş, uyku, korku, teslimiyet, okul, tevekkül, başarı, hayırlısı, try, oku, yine çay, sakin, sessiz, koku, nağme, kalp, yürüyüş, çisele, hecele, iç içe, kaldırım, tenis, basamak, konum, saygı, art, science, nezih, yorgunluk, ene, ente, vakit, nakit, focus, ümit, dua, hamd, sığınak, do, don't, grey area, oksijen, fereç, mahreç, bilmiyorum, bekliyorum, bi atım olsa, share, Kur'an, Nisan, May, Haziran, Temmuz, Ağustos, possible, change, gülümse, dinle, izle, vicdan, best wishes, halka, youm, ba'de, saatimi seviyorum... 


4 Yorum:

  • Demlikalem dedi ki...

    Vakit ayirdiginiz icin ben tesekkur ederim..

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...