SOĞAN & PAT PAT MISIY

Perşembe, Ocak 5 0 Yorum
Soyle soyledi; "Yemegin tuzunu cok koyarsan yenmez, domatesi fazla koysan eksilik verir, kulluk da boyledir aslinda. Yemek yapmak gibi, lezzetli olmasini istiyorsan olculu olmak lazim. Mesela sogani dusunurum ben, sogansiz lezzetsiz olur yemekler, sogan ayri bir lezzet verir, ama olculu olmali iste. Sevgide de olculu olmak... Dozunu ayarlamak, olculu olmak lazim iste.".
"Bunca yil yemekler yapip yedirirdim, misafirimiz eksik olmaz, bu insanlar bir daha ne zaman
gelecekler ki, en guzel sekilde yapaim yemekleri, ama nefsimi kabartmisim aslinda. Aslinda dusunurdum ki, mesela ispanak, Allah onu bir gaye icin yaratmis, tesekkur edelim diye. Ben de onu en guzel sekilde pisireyim ki onun amacina engel olmayayim, yiyenler tesekkur etsin. Ama aslinda nefsimi kabartmisim."
Sordum;" Kac kilo verdiniz?"
Dedi ki;"15 kilo, aslinda fazlasi da var ama arada inip cikiyor diye onu soylemiyorum."

***

Dedi ki;"Son seans zaten 11'deymis. Bir film en az 2 saat surse 1 bucuktan once gelemeyiz eve. Zaten 11'den sonra seans yokmus... Aslinda benim hic istemedigim bir sey ama hic beraber sinemaya gitmedik ya birlikte gidelim diye. Yoksa ben hic arzu etmiyorum aslinda, gitmesek benim icin daha iyi. ..."
Ben; . ("Sustum.")

***

Küçücüğüm, her şeyim...
"Aaa anne, pat pat mısıyy! Bana bunu yapaymısın?"
"Aaaa evet, hadi yapalım prensesim."
Mini minicik ellerini boynuma dolarken, "Seni çok seviyorum..."
"Ben de seni, hem de o kadar çok ki, tahmin edemezsin...."


0 Yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...