3 YAŞ

Pazar, Ekim 2 0 Yorum
Sen hep konuşsan ben de dinlesem seni canparem...

***



Ben hev şeyi biliyovum.

Hı hı, haklışın.

Çok doovu. (doğru)

Baba şen de boyaşana     -Ama şimdi benim dersim var kızım.   -(eller iki yana açık) Heeee, tamam o jaman.

Haavuncuuuk!

Baba, sen makayna sevmezsin. 

Cebinde ne vay şenin?   - Para var.    - Ben payayı çok şeveyim. 

- Annecim dış kapıyı kim açtı?    - Haavuncuk açmaya çalışıyodu, ben yaydım ettim. - Hımm, peki sen nasıl açtın tatlım?  - Hajıy mısın? Bak şööle, bak şimdi bak. Bööle yapıyoşun, sonva bööle çeviyiyosun. Bak şimdi bak, bööle işte. Tamam mı?  - Tamam kızım teşekkürler, öğrendim...


AnneeeEEeee, yaptıını beendin miiiİİii !


Şen şimdi bije Kaayu açabiliysin.


Baba insaaaan


Ayy çok sevindim


Anne hanııım


Bunun (koltuğun) içinde kemik mi var? - Hayır, tahta var. 


Ben başaramadım


Ama annnneciiiiim ...


Seni çok seviyorum annecim, ama biz bugün unutmuştuk :) - Ben seni sevdiğimi hiç unutmam kızım. - Ama ben unutmuştum diii mi? - Ben sana hatırlatırım kızım. ...


Rüyanda ne gördün kızım? - Başka bi şeyler.


Meral sen ebru yaptın mı, ne yaptın? - Evet, kalp bi de çiçik bi de kelebek yaptım.


(Doktor Harun'u muayene ederken, Harun'un ayağını sıvazlayıp) Tamam Haavuun, ben burdayım, tamaaam.


Annecim, ay ben büyümüşüm galiba :D Sen doktora da söyle tamam mı?
***

-Anne bak çok uzamış. (Kirpiğini tutmaya çalışarak yanıma geliyor.) Tekrar;
-Anne bak çok uzamış. Bunu alalım  mı?
Olayı anlamaya çalışırken elindeki cımbızı farkediyorum.
Bir daha
-Hönk mönk !!!

***















































0 Yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...