SORU SARGI ÜSTÜNE

Pazartesi, Ocak 16 0 Yorum
Yine İskender'den bahsetmeyeceğim.
Olan olmuş zaten. Neyse ki Esma'nın ve Yunus'un hayatı kurtuldu bir şekilde. Çizdiler yollarını.
Ya da öyle görünüyor artık, içini bilemem.
Herkes bir şekilde hayatını yaşıyor işte..
Bugün ben de bunun üzerinde biraz düşündüm.
Hali hazırda, Allah hayırlı ömür versin, bir kaç ay sonrasındaki belirsizlik...

Eşimin iş durumu, burada mı kalacağız yoksa yine göç mü edeceğiz...
Kızımı kreşe verecek miyim... Ben bir şeylere başlayabilecek miyim... Kilo verebilecek miyim...
Bir sürü, cevabını zamanın ve sabrın ve şükrün yanıtlayacağı soruları bile bile tekrar tekrar sordum...
Gereksiz ve yersiz bunalım halime dönmekten korkuyorum biraz.
Zihnini uyuşturmak için sadece dizi ve film seyreden, düşünmeden, izlemeden, seyreden sadece.
Geceleri uykusuzluğun acısını kahveden çıkaran, göz altları morarmış karanlık sabahlara uyanan...
Kısır bir döngüde dolaşıp duramayan, kısır döngüde dahi sıkışmış bir garip hal...
Allahım sen düşmanıma yaşatma...
Bi yapılacaklar listesi yapayım inş. ufaktan ufaktan...
Kendimi öpesim var yine :p

0 Yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...