YİNE YENİ...

Pazar, Ocak 1 0 Yorum

""And olsun Zaman'a
Insan hüsranda...
Ancak  şunlar müstesna;
İman edip güzel işler yapanlar ve
Birbirlerine Hakk'ı ve sabrı tavsiye edenler. ""

ve ben; 


"Ne içindeyim zamanın 
Ne de büsbütün dışında
Yekpare geniş bir anın 
Parçalanmaz akışında"

Yıl 2012.
Evlenince olgunlaşacağımı düşünürdüm.
Çocuklarım olunca olgunlaşacağımı düşünürdüm.
30'lu yaşlarımda olgun biri olacağımı düşünürdüm.
Korkuyorum biraz...

Tarihler yeni bir yıla döndü. Yılın ilk dakikaları...
Dışarıdan gelen havai fişek sesleri  de bunu ilan edercesine ardı ardına patlatılıyor.
Heveslendim, bi koşu bakayım pencereden diye geçti içimden. ...
Yok, bakmadım.
Hayır, huzur olsun zaman anı her soluyana...
Merhaba yeni! bir yıla daha...

***


Gün biterken, Manhattan'da yağmur vardı...
 Geceyle yağmur, senle ben gibi sanki. Sen gece, ben yağmur...
Geçen yıl, yılbaşı gecesiydi de yine yağmurlu bir gecede seyretmiştik Manhattan'ı.
Bu yıl da, yılın ilk günü aynı yerdeydik. Gece ve yağmur da aynıydı.
Sen farklıydın bu gece, sanırım ben de. Güzeldi, geçen yıla nazaran.
Aynı yerde... Farklı ama aynıyız...

***

Lope, bi gün seninle de yağmurlu ve soğuk bir gecede Manhattan'ı seyretmeyi o kadar çok istiyorum ki...
Elimizde kahve yerine sahlep olmasını da...
Uzaktan güzelsin...

Belki de olur ...

Gri, yağmurlu gece, sahlepsiz ve Lopesiz ...

0 Yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...