Diş Kıran Poğaça

Pazar, Eylül 4 0 Yorum
Portakalağacı en çok ziyaret ettiğim sitelerden biri. Bizzat tanımasam da, gıyaben pek severim hanımefendiyi ve tariflerini. Tariflerinin pek çoğunu da denedim. Ama şu poğaçalarıyla ciddi sorunumuz var. Aslında sırf onunkilerle değil, genel olarak poğaça tarifleriyle benim sorunum var.
Evde ekmek kalmamasını da bahane edip, fotoğrafta harika görünen bir başka poğaçasını denedim önceki gün, bir ümitle...Ama nafile, ben hangi tarifi yaparsam yapayım farketmiyor. Benim yaptığım poğaçalar adı ne olursa olsun, diş kıran-çene yoran poğaça oluveriyor.

Nerede hata yapıyorum bilmiyorum. Kısa bir süre önce, pek maharetli arkadaşım Emel'den aldığım tariften şaşmayıp onu yapsaydım keşke diye hayıflanmak da istemiyorum. Bi tutturduğum o şimdiye kadar bir de kandil açması... Nasreddin Hoca misali, " ya tutarsa!" deyip denemek lazım yine de. Yaptıklarımı da artık çaya bana bana yeriz. Napalım ... Sağlık  olsun...  Bi de un olsun, biraz su, biraz da tuz-şeker olsun :)



0 Yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...