Evim Evim Balkabağı Evim

Salı, Nisan 19 0 Yorum


Canım evim, balkabağı evim. Burda "home sweet home" derler. 
"My heart's like an open book
For the whole world to read
Sometimes nothing keeps me together at the seams
I'm on way
Home sweet home
Just set me free
Home sweet home...

Sarkıyı geneli itibariyle pek beğenmemekle beraber, hoşuma giden bir kısmını buraya aldım. Klibini de beğenmem, zaten kliplerden pek haz etmem de. Her neyse.... Benim evim de balkabağı. Misafir geleceği zaman birden dip köşe çehresi değişiyor. Bazen, ne güzel bir evde oturuyormuşuz, hiç şükretmiyoruz diyorum. Tabi farketsek şükredeceğiz de, misafirden misafire ışıl ışıl olduğundan ancak o zamanlar aklımıza geliyor. Yani benim aklıma.Esim bazen, tebessüm ederek, "sen epey bi ev hanımı olmuşsun yaa" diyor iltifat ettiğini düşünerek. Ben de "ameller niyetlere göredir" kaidesince niyetine binaen karşılık veriyorum. (Tamam, her zaman değil ama çoğunlukla iyi cevap veriyorum.)



O nedenle, evimize balkabağı adını koydum. Saat 12'yi vurduğunda değişen Cinderella nam-ı diğer Külkedisi ve saz arkadaşları misali bizim evimiz. Misafir gidince normal haline dönüyor. Ama hamdolsun daha da iyiye gidiyoruz. Çocukların odalarında yaptığım bazı değişiklikler, evin daha derli toplu olmasına vesile oldu. 
Bu Cumartesi de inş. yine bir kaç ufak! dokunuşla, evimiz balkabaklıktan terfi edecek. 
Bu yazıyı okuyunca, itfaiyenin müdahale etmesi gereken bir ev canlanmasın gözünüzde. "Temizlik imanın yarısıdır" nihayetinde... Arada taşınalım mı nolur, ben bu evi hayatta temizleyemem ya da itfaiye çağırsak da şöyle tazyikli suyla her şeyii odalara püskürtse mesela diyorum eşime ama nedense ciddiye almıyor...
Evimize bir şiir yazdım:

Evim evim balkabağı evim
Seni bi güzel siler, temizlerim
Sevdiklerimle çatının altında
Hoş sohbetler ederim
Evim evim balkabağı evim
Seni ne çok severim
Huzurluysak cennet olur her yerin
Cıvıldaşır içinde nurtanelerim, şekerparelerim
Allah evi olmayanlara da nasib etsin diye dua ederim
Evim evim bal-kaymaklı sıcacık evim
Allah'ım sana sonsuz şükrederim...
                                     
Vesselam..

0 Yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...