SELAMİ

Pazartesi, Ağustos 3 0 Yorum


3 Agustos 2009 Pazartesi gecesinden 24 dakika yol almisiz.
Amerika'nin bir ucunda 2001 numarali dairemizde oturmus sutlu kahvemi icerken yaziyorum. Henuz yeni eve tasinmadik. Bu evi seviyorum. Bu ev benim ilklerimle dolu, her kosesi ilk... Bu arada Meralcik uyanmadan yatabilirsem bu geceyi kurtardik demektir. Meralim, Allahin lutfu, sana gecem gunduzum helal olsun. Esim, biricigim, sana da helal olsun.

Hava yagmurluydu bugun, hatta dolu yagdi bi ara. Selami'nin resmi de iyi durdu boyle bi Agustos gununde. Guzel. Guzel.
Bi toplayabilsem kafami. Daha da guzel olur. Kendime gelsem bi. Carsamba gecesi kandil. Neredeyse 3 aylar bitiyor. Degerlendiremedigim 3 aylar. Hayat geciyor, zaman bitiyor. Degerlendiremedigim hayatim. Yine de hamdolsun, sukurler olsun her zerre icin.
Uyku zamani simdi. Sabaha yeni bir gune zinde baslayabilmek icin. Ve istedigim sekilde. Istenen sekilde. Zihnimde bi sey yok aslinda, sadece bi bosluk var kocaman. Onu cikarsam aklimdan rahatlayacagim sanirim.

Bir ben var bende benden iceru...
Allahim seni seviyorum hem de cok cok. Tesekkur ediyorum her sey icin ama her sey. Allahim ellerimizi birakma olur mu... Nolur... Sana emanetiz… Vesselam..

0 Yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...