İLK DURAK

Perşembe, Ağustos 13 0 Yorum
13 Agustos 2009 Persembe.
Bugun Allah nasib ederse, B-2001'deki dairemizden ayriliyor, yeni bir eve tasiniyoruz.


2007 Agustos ayinin kaciydi… 18’inde evlendik, 19’u Pazar Istanbuldaydik, 20’si sabahi yola ciktik, aksaminda bu sehre geldik. 21’i sabahi evet. 21 Agustos itibariyle bu guzel kucuk, sirin evimizde yasadik neredeyse 2 yil boyunca. Burayi cok sevdim, cevresi, bir cok arkadasa yakin olmasi guzeldi.

B-2001

Bunlar bir yana, burasi bizim ilk duragimizdi. Amerika'daki hayatima burada basladim. Canparemin dunyaya gozlerini actigi guzel evimizdi burasi. Her kosesinde ayri bir hatiram var. Ayni dunya hayati gibi… Geldik, yasadik, gidiyoruz ve arkamizdan baskalari gelip onlar da kendi miadina kadar kendi hayatlarini yasayacaklar. Tipki bizden oncekiler gibi. Burada ozleyecegim cok sey var, eminim ozleyecegim…

Bu yaziyi sana vefasizlik etmemek icin yaziyorum sevgili B-2001. Emegin icin tesekkurler. Senden raziydik, sen de bizden razi olmussundur ins. Istanbul’daki tempolu bi omr-u hayyattan sonra, kirilma ama uzunca bi sure akvaryumda gibi hissetmistim kendimi. Ama obur yandan da, burda bir dinlenme suresi yasadim kendimce, ne kadar iyi degerlendirebildim orasi da ayri bi mesele. Yalnizlik istiyordum biraz, biraz kendimi dinlemek. Burada bunu gerceklestirdim. Ama anladim ki kendimle cok sıkılıyormusum uzun süre kalınca basbasa. Meral’imizi verdi Allah bize burda. Guzel insnalarla karsilastirdi, guzel gunler yasatti. Her sey icin yuceligi kadar sukur Rabbim’e.
Buraya her gelen, sana hayirlar yasatsin B-2001. Allah’a emanet...

13 Agustos 2009 Persembe, 8:34 AM. Nurtanem uyurken ancak bu kadar yazabildim :)
Vesselam..

0 Yorum:

Yorum Gönder

 

©Copyright 2011 Demlikalem | ...